Begin dit jaar zochten wij een nieuwe collega die op tijdelijke basis monitoring werkzaamheden kon verrichten vanuit huis. Werkzaamheden waarbij in 99% van alle mogelijke storingen op pro actieve wijze kunnen worden afgevangen bij onze klanten. Een mooie extra service dus. Na ruim 5 weken zoeken via de reguliere wervingskanalen zonder enig resultaat, zakte de moed ons in de schoenen. Toen kwamen wij in contact met Werksaambeter. Binnen enkele dagen ontvingen wij een aantal CV’s, aangevuld met zeer uitgebreide profiel beschrijvingen van de kandidaten. Die beschrijvingen zijn top, want die geven een zeer goed inzicht in de persoon zelf.
Inmiddels werken wij al bijna een half jaar met een van die voorgestelde kandidaten en naar volle tevredenheid. Iemand met een afstand tot de arbeidsmarkt komt hierdoor een stukje dichterbij, Werksaambeter ondersteunt en wij kunnen ons onderscheiden met een extra service richting onze klanten. Een Win-Win-Win situatie voor 3 partijen!
Sebastiaan de Roo | General Manager